BRUNHÅRIG!

Jag skäms över min uppdatering ska jag säga er! men jag har haft saker att göra, till exempel jag var på väla igår vakna vid 9.00 tåget går 10.20 ;)
Sen sov MichelleFuckingLindström här för någon dag sen.
Men det kommer bli bättre uppdatering nu.
Iaf var på Väla igår, jag lovar folk krigade där! jag trodde dom skulle börja slås om kläderna/skorna, seriöst?
Aja jag hittade massa endån.
Plus har jag färgat håret brunt :D.
Personligen tycker jag att jag passar bätte i det bruna än det blonda, har ju haft brunt innan. Men smaken är som baken :D
lägger in en bild så ni får se hur det blev, nyvaken&allt.
& snart kommer EliseBaby sen kommer michelleFuckingLindström. 

SEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0