du finns inte för mig längre. hejdå! :)

Asså jag suger verkligen på att blogga! det är nästan lite sjukt.
Iaf under dessa dagar har jag för det mesta varit med Elise. Saknat henne som fan kan jag ju säga! men vi har varit med lite annat folk också, men dom är inte så speciella ;)
Det vi har gjort är väl att åka pulka? och spelat olika slags spel på Wii, haha vilka liv vi har här i landskrona. Fett kul endån :D
Aja. nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon, eftersom jag ska till fucking tandläkaren? 10.00 på ett lov?! HAHA!
GODNATT! ♥
PS. jag tror jag klara mig utan dig, har gjort det innan och jag tror jag gör det nu också.
juste min baby på bilden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga DÅ !

2010-12-31 @ 01:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0