NYÅR!

If you wanna get with me
There's some things you gotta know.

hejsan läsare! ♥
Det är fucking NYÅR idag! yeah 2011 :D
Om jag har längtat efter detta.
Aja har nyss vaknat och kollar lite på tv, senare ikväll ska jag träffa lite folk och ja, vad brukar man gör på NYÅR? ;)efter det ska jag SOVA kan jag lova er!
Och Elise ska också sova hos mig. Kommer nog bli en rolig kväll, hoppas jag!
Det negativa är väll att det är minusgrader ute, och halt som fan på vägarna.
Men jag tror vi överlever förutom dom som ska ha klackarskor ;)
Men nu måste jag bada fryser fett mycket!
SEYA!
MIN NYÅR:s LÅT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bloggar ej ordentligt

vad gjorde du nyårsdagen kan du ladda upppp bilder och berätttta om din daaaaag dåååååååååååååååååååååååååå

2011-01-02 @ 01:43:10
Postat av: saaaaaandra

Kan du ladda upp bilder från nyårsdagen? Som den din andra läsare (anonyma) komentera. Vill gärna se.



2011-01-02 @ 23:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0