dagen innan jul & har fett tråkigt!

läsare! ♥
Detta är min nya blogg, jag har bloggat under ett års tid fast under ett annat namn. Förklaringen till att jag bytade blogg var för jag ville börja om från början eller hur jag ska säga.
Iallafall, jul imorgon och inga julkänslor.. helt sjukt det känns som om det kan vara vilken dag som helst.
Rätt så tråkigt faktiskt.
Men det är ju rätt så härligt att ha lov. Har inte hittat på något speciellt under dom senaste dagarna, förutom att jag har julhandlat. HEMSKT! så himmla mycket folk, jag trodde verkligen att jag skulle slå till någon.
Men det gjorde jag inte som tur var.
Åh det är så mycket som ni har missat p.g.a jag inte haft lust att blogga.
Så jag ska berätta det viktigast och senaste.
  • JAG HAR FÅTT NY MOBIL!
  • JAG FICK BARA 2 IG, TIO MINDRE ÄN FÖRRA TERMINEN
  • JAG HAR SKAFFAT MIG ETT LIV (Y)
Bra va? haha! :D
men nu ska jag dricka te & kolla tv.
P.S bloggen är lite sne, kommer fixa det så småningom.
SEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0