Doesn't really make sense

bajsbajsbajs! allt är fuckt up.. men det finns inget att göra åt saken tyvärr.
I allafall så kom inte lilla Emelie till mig idag, bara för hon är så jävla yr och gör av med sina saker ;)
Hon kommer imorgon isället, håller vi tummarna på!
Annars vad har hänt idag? hm.. jag har träffat shpresa och florianda varit hemma hos andi med morgan och felicia. Kollat film och bara tagit det lungt.
Imorgon blir det skola för min del, har väldigt mycket att göra! pallar seriöst inte skolan längre.. den kan suga hårt! hade hellre velat vara hemma och sova men det hade inte blivit så bra till slut.
blablabla..
Nu ska jag ladda ner lite låtar till imorgon, sen ska jag dejta min kudde :D
GODNATT, PUSS PÅ NÅGON SÖTNOS DÄR UTE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0