hold my hand

Hejsansvejsan..
Vilken dag det har varit! Skolan gick skit bra, fick bra resultat av mitt senaste prov! :D
Fick äntligen träffa Emelie sötnosen!
Träffade också Padde Mark och Calle.. fettfett!

Dagen har annars varit lite upp & ner, har funnits bättre men jag ska inte klaga.
har planerat hela helgen också! inte ofta det händer.
Skolan imorgon, inte kul men har inget val.
Och lilla Emelie ska komma till min skola imorgon, hon ska hämta upp mig sen ska vi till lite folk.
Men nu måste jag verkligen gå en fett bra film på tvn.
GODNATT BABES!

Kommentarer
Postat av: Ladytubii

Intresserad av att bygga dina naglar billigt? Hör gärna av dig (:



Kramar

2011-09-30 @ 20:43:17
URL: http://ladytubii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0