I'm back

Cause you thought that I was pure as snow,
Guess you didnt know,
Hold tight, surprise, open your eyes its springtime.


Hej läsare!
Helt jävla sjukt att så många fortsätter läsa min blogg fast jag ALDRIG bloggar.
Med endån gulligt, så jag tänka börja lite smått igen.
Andledningen till att jag sluta blogga var för att mitt huvud var tomt allt var upp&ner och jag hade verkligen ingen lust till att blogga. Kan tyvärr inte berätta varför allt var upp&ner eftersom det har ni inte med att göra, och det är väldigt personligt ;)
Men i allafall hoppas ni saknat mig eftersom I'm back!
Jag vet inte vart jag ska börja, så mycket som har hänt och jag vill skriva om.
men jag kan väl skriva lite om min helg från början. Jag har sovit hemma hos calle hela helgen och där har varit lite folk och så.
Och jag har inte sovit under hela denna helgen så mina ögon är riktigtriktigt röda och jag tror jag kan somna här och nu, och jag är allvarlig!
Men det härligaste är nog att vi inte har skolan imorgon och jag kan sova länge! :D, och Emelie kommer till mig lite senare på dagen och vi får se vad vi hittar på..
Annars är allt bra, förutom att jag är fett uttråkad + trött? fuckt up jag lovar.
Men nu hade jag tänk att försöka sova, bloggar imorgon.
GODNATT GULLUNGAR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0