Do you catch a breath, when I look at you? Are you holding back, like the way I do?

Why do I keep running from the truth,
All I ever think about is you,
You got me hypnotized, so mesmerized.
skolan avklarad! :D
Nu sitter jag och väntar på Emelie, känns som jag gör det vaje dag haha.. hennes buss kommer i allafall snart, då ska jag åka och möta henne.
Det som händer idag är väl lite folk, och bara ta det lungt med dom. eftersom jag är fett trött!
Men det positiva är ju att vi har lov efter denna vecka, HÄRLIGT!
och snart blir det Gamleby med alla töntar, kommer skriva om Gamleby om ett tag så ni fattar vad vi gör där ;)
Spanien om någon månad också, mycket att längta till :D
Men nu måste jag fixa mig lite snabbt för att sen möta Emelie.
SEYA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0